måndag 28 juli 2014

stranden

Hej! det var ett tag sedan jag skrev nu.
Förra onsdagen (23/7) hade jag gått prick 20 veckor och alltså gått halva tiden!
Då åkte vi även till Stockholm. Bebis fick flyga för första gången :).
Vi gick i backar upp och ner i halva Stockholm så nu har jag fått nog med motion för resten av året, tycker jag. Det var verkligen tufft! Det var varmt och jag är inte så liten längre, inte så smidig och mitt flås kommer lätt som en plätt nu för tiden.

Idag var jag på stranden. Det kändes sådär, speciellt eftersom jag inte var där med någon kompis eller så som jag känner. Jag kände mig fet jämfört med alla andra och suckade och stönade när jag skulle resa mig från eller lägga mig på handduken.
Och så låg jag vid en brygga där det då skulle finnas toaletter. Det fanns toaletter men ALLA var ur funktion så jag fick gå 2 bryggor bort bara för att få kissa lite. Jag var så arg men så kissnödig så det fick bli en promenad mot porslinstronen.
Henrik sa igår att vi spenderade halva tiden i Stockholm åt att försöka hitta en toalett till mig. Hahaha ja men vad tusan! Bebis trycker på och vi drack massor av vatten! Någon gång måste det ju komma ut!
Och "någon gång" kan betyda typ varannan timme eller så ;).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar