lördag 23 augusti 2014

fest!

jajamensan, ikväll är det fest som gäller. Ann-sofie och Leifs bröllopsfest närmare bestämt.
Jag ser mycket fram emot det. Det är så skumt att varje gång det är planerat för fest nu under min graviditet så kan jag sukta efter att få dricka öl eller cider dagarna innan. men samma dag och kväll som det är dags så är jag så himla glad att jag inte ens får! vad ska jag med sprit till? jag njuter ändå av sällskapet (oftast) och framförallt; jag slipper bakfyllan!!! åhh det är så jävla gött att slippa det tunga huvudet och/eller illamåendet.
sen vet jag inte exakt vad de andra tycker om mig som nykter men förhoppningsvis duger jag :). ibland kan jag tillochmed känna mig berusad i sällskap med onyktra personer. för att stämningen blir liksom... full? haha ja jag tror ni hajar vad jag menar. men det är så härligt med feeeest!
jag ska snart duscha och sen prova de planerade festkläderna. jag hoppas innerligt att det blir bra. annars kommer jag i mammatights och lång tröja bara. det skulle vara fruktansvärt tråkigt. vill verkligen känna mig fin!
om det blir de planerade kläderna så kommer bild upp här =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar