söndag 17 augusti 2014

På jobbet...

Jag håller rast i tre minuter till på jobbet. Har nyss ätit så magen är helt spänd.
Igår fick vi två byråer av Henriks föräldrar, så efter middagen fixade och donade vi :). Den byrån vi hade ihopa kom vi fram till att lillan ska ha så vi flyttade över våra grejer till vars en av de nya.
Sorterade bort kläder som ska slängas eller skänkas. Sen var det dags att lägga i alla kläder i lillans byrå! Åååh vilka omöjligt små alltså. Vi var hemma hos min kollega Pernilla i fredags på middag. Och syftet från början med denna middagen var att vi skulle titta på deras barnvagn som vi ska låna! Och vi fick även en hel blå Ikea-kasse fullproppad med små, små kläder! Oh man orkar knappt.
Nu sparkar ungen som tusan. Likadant efter varje mål mat jag intar.
Annars är allt bra, jag tycker jag sköter mig med matvanor och dryckesvanor nu.
Om två veckor är det dags för BM-besök, får se vad som händer där :).

På återseende! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar